härligt!

gud va härligt med serger igår gubbar! ÖIS fick en dock ingen vidare bra start mot enköping. Efter nio minuter låg man under med 0-2... dessutom missade jag första målet och trodde hela tiden det stod 0-1... efter en halvtimma tittade jag efter tiden och insåg då att det stod 02. men ÖIS lyckades tygla nerverna och vände till seger med 4-2!
så nu känns det mer eller mindre avgjort. ÖIS spelar i allsvenskan 2009. eller? vad som helst kan hända visserligen. men det känns självklart just nu iallafall.

för övrigt var telia matchvärd igår, så jag hade kollegor med mig som stod och sålde i ett stackars litet tält. jag tror inte försäljningen gick sådär fruktansvärt bra - menmen! nu vet ni!


det blir en vanlig dag på jobbet idag... inga teammöten, ingen tårta.... en vanlig dag helt enkelt. och något som är skönt är att jag jobbar mest tidigt denna veckan! eller bara tidigt faktiskt. inga kvällspass alls. men ibland funderar jag på vad som är värst. att gå upp tidigt och vara mega trött, eller att sitta inlåst i teliahuset till klockan 22.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0