ledigheten väntar

knappt två timmar kvar på jobbet nu. jobbar stägning till 22.15.... sedan ska jag hem, duscha och skämma bort mig själv med lite inpackningar, nagellack och liknande.
fredag, lördag och söndag är jag ledig! så imorn fredag börjar jag med ett besök hos frisören! jag älskar min frisör. anita heter hon och är verkligen kanonbra! klipp och färg, alltid samma var 6e vecka!
därefter vet jag inte vad som händer med resten av fredagen. krille kommer hem till mig, så det blir nog en myskväll eller nått :)




lördagen har jag lite mer planerat. det blir dop av danskens son på björkö och kvällstid blir det förmodligen partille rocken! men mer om det imorgon...

Kommentarer
Postat av: My

HÄNG MED TILL KROGEN!

2008-10-16 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0