londontrippen!

förlåt att jag inte uppdaterat min blogg på ganska länge nu... men jag har vart upptagen med att vara i london och de två dagarna hemma nu har jag försökt koppla av ännu mer.
men, jag ska självklart berätta om london :)

på fredagen när vi landat blev det några timmar att försöka lokalisera sig i den stora staden. min pappa som fyllde 50 fick sig en födelsedagslunch av mig på pizza hut! (han fick faktiskt ett presentkort på 500 spänn på clas ohlson också, så jag är inte snål!)
vi gick runt i hyde park, på piccadily och sådär. sedan slutade jossan jobba och jag fick äntligen träffa henne <3 rena drömmen!
det blev många timmar på oxfordstreet och på primark!
det blev kväll och födelsedagsmiddag på hard rock café :) sjukt kul och jävligt god mat!
kvällen avslutades sen med mig och jossan på en stor klubb som hette sports cafe, med goda vodkashots och rödvin!


dag två var intensiv med madamme tausad (felstavning!) london eye och big ben! självklart blev det mer shopping och en hel del besök på starbucks! kolla gärna in mina bilder på bilddagboken, för där finns halva trippen nu upplagd :)







älskade älskade du <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0