sådär ja

nu känner jag mig lite beredd att blogga. förvänta er inte det bästa bara ;)

helgen var bra! efter dopet på björkö, som förövrigt var jättetrevligt och roligt åkte vi direkt till partillerocken för att se massa av mina gamla klasskompisar spela. darkened mind och PM. båda banden var grymt bra, men tyvärr gick inget av dem vidare till final tråkigt nog.
lördagskvällen avslutades hemma  hos magdalena med en stor påse godis och en BECK-film. väldigt mysigt måste jag säga :) love you.

söndagen går knappt att beskriva. jag befann mig på valhalla IP klockan 12, två timmar innan matchstart. jag fick äntligen träffa min underbara fru sara staberg som jag saknat otroligt. vi sålde otroligt mycket souvenirer denna dag! för drygt 50 tusen! sedan var det avspark... efter bara någon minut sparkar marcus allbäck in 1-0 till öis. publiken blir galen och uppenbarligen blev trycket på läktaren för mycket, och läktaren rasade. det blev kaos och panik och matchen fick avbrytas i lite över en timma. ambulanser och poliser över allt men till slut kunde de sparka igång matchen igen.
efter 90 långa minuter stod det 3-0 oh öis var tillbaka i allsvenskan!
fy fan va underbart!
vi firade genom att springa ut och storma planen och duscha i champagne.... dock höll jag mig ganska långt ifrån duschen och sprang istället runt och försökte sälja allsvenskan 09 tröjor :D
kvällen avslutades på restaurang jensen  tillsammans med försäljarna :) jag drack lite mycket vin, blev salongsberusad och sov riktigt skönt den natten.


måndag - igår satte jag in en hormonsprial. fy fan AJ det gjorde mega ont. det kändes som världens värsta mensverk. "jag ska bara ta ett litet tag om din livmoder" alltså... jag hade ganska ont. jag har fortfarande ont.... men jag lever på lite ipren och liknande, så det funkar.
resten av gårdagen satt vi ändå bara i krismöte på jobbet.


och så idag, tisdag. fortsatt krismöte några timmar, men nu är det helt plötsligt kväll.
jag hoppas att få gå hem lite tidigare men det beror helt på köläget.
förresten så fick jag erbjudande på en lägenhet idag! dock i kortedala, så jag får väl se... har tackat ja, vi får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Kan verkligen tänka mig dig springa runt och sälja tröjor :D Hihi.

Förresten heter vi PN. ;D Puss

2008-10-22 @ 14:44:16
Postat av: Remina

Postat av REMINA

2008-10-22 @ 14:44:58
Postat av: Caroline Rullgardin

aj aj aj för spiral! :| jag kunde inte gå på 3 dagar haha! hoppas du mår bättre nu :*

2008-10-23 @ 08:22:24
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0