snart är det väl jul? eller?

igår blev en lite kaotisk dag måste jag erkänna.... först hade jag lite ångest för att jag slängt iväg närmare 15 tusen på en resa som kändes lite lite onödig. men ändå, så ville vi så gärna åka och det är värt alla pengar i världen att få komma till värmen när hösten är som värst.
men då kom problemet. krille har blivit kallad till intervju och erbjuden jobb här på telia bredbandssupport från november och fram över jul. då kan vi inte åka på semester, då var vi tvugna att välja. krilles jobb - och vår eventuella framtid, eller en vecka på teneriffa.
jag hade ju avbeställningskydd på resan men det gällde tydligen bara vid sjukdom och läkarintyg. PANIK. jag ringde till pappa som bönade och bad - och som vanligt fick jag hjälp!
dock kostade det mig två tusen kronor, men övriga 12 tusen fick jag tillbaka.


så nu blir det ingen resa til värmen - inte i höst iallafall. vi får väl kanske se till våren eller så.
men det viktiga är att krille får jobb, och det hoppas jag verkligen att han får nu.


jag längtar till julen... det ska bli så mysigt! dock kommer jag jobba hela jul, nyår och jaa. men det är stora pengar så jag klagar väl inte allt för mycket ^^ om krille dessutom jobbar kan vi julmysa på jobbet.


men först kommer halloween i helgen, men då jobbar jag också. vad ska ni hitta på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0