söndagsångest

nu när det är söndagskväll börjar ångesten komma krypandes. jag orkar verkligen inte gå till jobbet imorn! varför går en ledig helg så fort? och nästa helg jobbar jag dessutom. så det blir ingen ledighet på long time! uscha....
och så ska jag till läkaren imorn bitti. det känns som att veckan kommer blir ganska seg. men jag har ju krilleponken hos mig :) det känns skönt och trygg iallafall. någonting bra att luta sig tillbaka mot.


idag har vart en skön dag! först blev det en runda på frölunda torg, men jag hittade inget skoj. eller så var det för att jag shoppade allt jag ville ha igår?
så vi åkte vidare till IKEA, där jag fick köpt en snygg svart matta till sovrummet iallafall :)
nästa inköp får bli en ny platt-tv till sovrummet. jag har redan en där, men min mamma vill ta den av mig eftersom hon påstår att den är hennes.... så jag får väl köpa mig en egen nu när jag har råd misstänker jag.


för övrigt har jag sökt säkert 100 lägenheter till på boplats.se..... men det känns inte som att det händer så mycket där?!



ha en fortsatt trevlig söndagskväll! puss o kram lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0