XL

jag läste i emelies blogg att gina tricot skaffat ny hemsida! och jaa, äntligen en hemsida med en webshop. då kanske man äntligen kan få alla fina klänningar i L eller XL, eftersom dem ALLTID är slut i butiken. men fyfan vilken besvikelse... på hemsidan var alla klänningar i min storlek så klart slut. det fanns varken L XL eller 42...alla var slut. är inte det ett tecken på att man kanske borde göra lite större storlekar på sina kläder? och kanske inte så många XS eller strl 32 och 34?
självklart ska småvuxna människor också få kläder så jag menar inte att man ska sluta att göra allt i XS. men typ 50% av sveriges kvinnliga befolkning är faktiskt stora människor med strl 42-44. borde inte gina tricot som är ett så pass stor företag inse det? H&M har alltid storlekar upp till XXL och minst till 44-46.


dock har jag helt allvarligt börjar fundera på att träna nu - jag mår inte bra av att sitta instängd på telia hela dagarna och sen komma hem och äta godis framför tvn.
men jag har så svårt för att ta tag i saker och ting!
och storvuxen kommer jag alltid att vara, så större kläder gina tricot!




https://www.ginatricot.com/se - ingen hit för mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mm, deras hemsida innan var katastrof! Så det var skönt med en ny, synd att de inte har storlekar som passar för alla bara :( Men vi får hoppas de får in nytt.. puss&kram

2008-10-23 @ 09:12:07
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0