fandå!

varför är världen emot mig? jag fick avslag och fick inte denna lägenheten heller :/ usch. trots att jag hade lovat mig själv att inte hoppas på för mycket så gjorde jag nog det långt inne ändå. och klart fan blev jag megabesviken! åh ><
men jag antar att det är som alla säger... det kommer gå mycket bättre och lättare att få lägenhet om vi är två som söker samtidigt. men då behöver ju krille ett fast jobb också. och när kommer det?
det finns så mycket jag/vi måste ta tag i. nu i höst måste jag verkligen bli klar med mitt körkort. och så vill jag börja träna. jag måste verkligen bli sundare.... jag vet att min kropp inte mår bra, och då gör inte jag heller det. och med detta jobbet blir man ju inte direkt tränad.



skitdag! minst sagt!
men jag måste passa på att hälsa min älskade och bästa kusin sara grattis på 21års dagen! <3 :* HURRA, HURRA, HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0