första september...

idag så är det min första dag på jobbet som fastanställd. jag är alltså inte längre sommarvikarie! hurra!
innan jag går hem idag ska jag få mobil + abbonemang. så nu har jag jobbmobil, och behöver inte längre oroa mig för dyra mobilräkningar. jag återkommer senare med nummer, så att ni inte missar att jag byter :)

efter jobbet idag ska jag somsagt gå till mobilfirman som ska få chansen att laga min dolce & gabbana mobil.
och så var det tänkt att jag och krille skulle gå med hans pappa och farfar på derbyt ikväll. ifk göteborg - gais. sista derbyt på ullevi!
men det strulade lite med biljetter, och äh. så viktig är inte den matchen....
vi får åka hem och packa inför resan istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0