så snygg!

snart har jag lunch! vad blir det då? jo, en korv på preem eller nått i den stilen. låter väl lyxigt?
magdalena frågade mig för en stund sen om jag ville följa med henne på kungsmässan någon dag. det hade vart grymt roligt! nackdelen är bara att jag jobbar så sent alla dagar. eller om man slutar vid sex, då är man inte i kungsbacka förrens vid sju och tja, det blir bara stressigt!
idag slutar jag visserligen lite tidigare. men jag ska till krille hade jag tänkt. och har jag ens råd att shoppa mer nu?
i helgen köpte magdalena en singoalla top på gina tricot som jag är galet sugen på. men det kanske inte är så coolt om vi har lika dana? haha.




men visst är den snygg?



aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0