snart långhelg!

bara ett par timmar kvar här idag. det känns helt sjukt! på telia får vi några timmar per vecka som vi kan välja att komma senare eller gå tidigare men fortfarande få betalt. under mina veckor här har jag samlat på mig ganska många sådanna och idag började jag två och går hem sex!  och får fortfarande betalt för en heldag! hur underbart är inte det?
det blir en riktigt lång helg för mig. för när jag går hem här nu, så är jag ledig fram tills på måndag eftermiddag. ibland har man tur med tider alltså. och så har det vart lön, och jag fick lön för dubbla månader. lite drygt 32 tusen ramlade in på mitt konto. så i helgen blir det utgång med ch, my och gänget :) härligt härligt! då ska jag spendera pengar på dyra drinkar och taxi hem! haha.


imorse var jag på undgomsmottagningen. jag ska byta bort mina p-piller till något annat. förmodligen en p-ring eller en hormonspiral. så nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0