trött, eller vad?

idag är jag så jävla megatrött! när klockan ringde klockan sex imorse trodde jag att det var mitt i natten. men men! inte hänga läpp, det var bara att hoppa upp och ta sig till jobbet.
och nu har jag jätteont i huvudet! det känns som om ett migrän anfall är på väg. usch! inte kan jag väl bli sjuk nu? vi åker ju till grekland inatt! det ska bli så satans jävla skönt!


dock så missar jag lite härlig fotboll! bland annat så missar jag bortamatchen mot falkenberg ikväll - för jag måste packa åt både mig och krille och ja.... det tar sin lilla tid! men heja öis! ikväll blir det 3 sköna poäng igen!
en annan sak som är spännande är att gais vann derbyt igår mot ifk! herregud, det var lycka! nu är ifk göteborg SÄMST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0