jävla tisdag!

det kunde inte börja sämre.... det började redan klockan halv fem i morse när jag vaknade av att krille fortfarande inte hade  gått o lagt sig och istället spelade wow med HÖG MUSIK. jag förstår inte, vad är vittsen med att sitta uppe hela nätterna när alla andra sover, och sedan istället sova bort hela dagarna?
hur som helst blev jag jävligt irriterad eftersom min sista 1½ timma i sängen var förstörd.
jag var uppe o skällde på honom, tog en cigg och lyckades  nog g´lömma ciggen ute på gården i mitt arga tillstånd (jag hittar dem inte nu iallafall...) grannarna måste trott att jag var galen som stod på gården kvart i fem på morgonen i nattlinne och tights. men men! i frustrationens tider gör man knäppa saker.
MEN jag lyckades faktiskt somna om en timma efter den där ciggen... tyvärr lite mer än en timma så jag lyckades missa min buss med typ 3 minuter, vilket gjorde att jag också missade spårvagnen & kom 20 minuter sent till jobbet. inte bra....


så nu sitter jag här, utan att ha hunnit sminka mig, inga cigg och köerna i telefonen blir bara värre och värre.
men jag ska inte klaga. jag har iallafall ett jobb!



förresten fick jag inte lägenheten i sävedalen som jag blev erbjuden :/ den var verkligen jättefin och perfekt. men den gick till en annan tjej.... det är så typiskt! man har 50% chans på lägenheten. så lyckas alltid den andra hälften (i detta fall den säkert dumma bruden) få lägenheten.
men! jag ska inte ge upp. men i angered tänker jag inte stanna resten av livet.



men gosh, ge mig tillbaka den kroppen jag hade då!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Bejb!

Som sagt så stänger jag den dagen. slutar kl 01, men jag försöker fortfarande för fullt. Jag kommer snacka med min arbetsgivare imon och se om hon kan hjälpa mig, plus att om planerna inför lördagen inte blir av komme jag att kunna byta bort fredagspasset på kvällen. Alltså, i morgon kväll borde jag veta om jag kommer eller inte. Jag jobbat stenhårt för att det ska bli bra!

Kram på dej!

2009-02-17 @ 20:39:18
URL: http://disneydags.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va tråkigt :( men lycka till iaf. sävedalen ahde ju vart gött att bo i faktiskt, goare än angered iaf

2009-02-23 @ 18:37:58
Postat av: sabrina

/ sabbe

2009-02-23 @ 18:38:21
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0