ny dator på g!

godmorgon där ute på er! :)

nu när jag fyllt 20 år har jag fått en hel del pengar av mamma, pappa, mormor och övriga släkten. alltid roligt!
visserligen behöver jag spara undan en hel del av dem... men det kommer dessutom en lön imorn som är riktigt bra. jag förstår inte hur den kunde vara så hög denna månaden. men jag antar att jag jobbat mycket kvällar.
men, jag har gått plus ca 30 tusen denna månaden! inte illa.
mrn mycket kommer jag spara undan till lägenhet, hyra och räkningar. men självklart ska jag unna mig någonting. och nu har jag bestämmt mig för vad!
krille ska bygga en dator till mig i veckan, så vi har kollat på alla delar och sådär nu. det blir en riktig monsterburk! fast en söt sådan :D spana chassit:


Kommentarer
Postat av: Belinda

Tack så mkt! Kul att du tkr om min blogg! :) Självklart får du skriva om min blogg! Ha de bra ;)

2009-02-24 @ 15:27:36
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0