amarula tree

godmorgon! nu har jag och magdalena nyss ätit en riktigt grym frukost! ostmacka, ägg, mjölk, te och såntdär nyttigt! nu är man riktigt mätt för en gång skull på morgonen...
har haft en bra helg hittills :) bion och det i fredags som jag berättade om. igår var jag krille och sebbe runt på mediamarkt, allum och ja. fick faktiskt shoppat en del! två par nya skor, ett par ugg och ett par boots med söt liten klack! ^^
sedan blev det som vanligt degkväll med magdalena och en hel del lek med rolf!


nu sitter jag och spanar igenom de mest spelade låtarna på radio 2008. jag gillar egentligen inte amanda jensen speciellt bra... hon är så. för mycket? men amarula tree är riktigt bra! hennes röst är grym, det går inte att ta ifrån henne.
skönt att håkan hellström och kent också lyckades ta sig in på listan!



lovade ju att bjuda på lite bilder från i fredags, så är kommer de:

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0