snart blir det ju februari!

dagar, veckor och månader bara rusar förbi! hösten bara försvann. tiden gick fort med jobb, flytt och vuxenlivet tog fart. nu är jag vuxen!
bor inte hemma, är förlovad, har heltidsjobb, skaffat katt och min största dröm nu är att ta körkort. och fylla 20. vilket snart sker! alltså, jag är snart fullkommligt vuxen!

jag ser fram emot månaden februari iallafall!
joss kommer hem en vecka ifrån hennes nya hemstad london, jag fyller 20 år, jag ska gå på iptelefoni-utbildning, jag och magdalena åker till malmö och köpenhamn, jag och my ska på håkan hellström i partillebohallen, det är alla hjärtans dag, jag tar förmodligen körkort (vi ska inte hoppas för mycket dock...)  och ja! säkert massa mer roligt som händer. det kommer bli en kanonmånad! jag bara känner det på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0