vi sticker!

nu har jag och magdalena äntligen köpt tågbiljetter och bokat hotell för vår malmö&köpenhamns tripp!
det blir mycket shopping, fest och avslappning. ska försöka hinna med att gå på spa och sånt i köpenhamn! en dansk massage vore ju inte helt galet ;)
hur som helst kommer det bli underbart skönt!
men innan dess måste jag fixa allt detdär nödvändiga jag pratat om så länge... klippa mig, färga håret och så rullar det bara vidare!


kom tillbaka till jobbet idag efter en långhelg. det var inte direkt jätteskönt, men dagen gick bra ändå!
måste dock tänka på att försöka sköta jobbet nu, och inte slappa som jag gör vissa dagar.



fina köpenhamn :)


Kommentarer
Postat av: My

Jag saknar dig! Ses vi på lördag eller? Säg till om du inte orkar gumman, okej? Vill inte pressa dig om du inte känner för det. Känn inget tvång. <3

2009-01-13 @ 21:33:04
URL: http://beforesixteen.blogg.se/
Postat av: joosie

finaste! tack för det du skrev! blev helt rörd och jätteglad. det betyder så fruktansvärt mycket! att du liksom alltid finns där för mig och alltid gjort det. vet att du skulle hoppa på första bästa plan så fort jag behöver dig. finns alltid för dig med, det vet du! och förresten, vi flyttar ut snart så då kan du komma och bo helt gratis här. hur bra? BRA :) älskar dig sugarpie <3 xxxx puss!

2009-01-14 @ 02:19:55
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com
Postat av: Morsing

Hej!

Har du någon aning om hur det kommer bli för dig med varslandet och allt det på Telia? Hoppas du får jobba kvar :), Köpenhamn låter kul!

2009-01-14 @ 15:13:08
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0