hjärtklappning

usch, flera gånger idag har mitt hjärta fått värsta ruset och dunkat jättehårt och jättefort - sådär så att man tappar andan! så jävla obehagligt... men jag antar att allt handlar om stress!
imorse var jag stressad över att jag skulle till tandläkaren - sen när väl tandläkarbesöket var över var det stress inför jobbet - det är mycket att tänka på och jag måste verkligen prestera nu för att få behålla mitt jobb! har massvis med kollegor och vänner som blivit uppsagda och varslade. inte alls roligt!

näe, jag behöver verkligen min semester nu. bara några dagar kvar.... denna veckan, sedan är jag helt fri från jobb i 4 veckor! 4 veckor, det är ju en hel månad! det ska  bli så skönt.
hade tänkt ta med mig älskling på lite småturer i sverige - göra mysiga små utflykter och så har vi ju såklart den underbara resan till mallorca som ligger och väntar. underbart!


denna bild tog jag från poolområdet på son callú, mallis, när jag och joss var där för två år sen.
i år åker jag och krille dit - till samma hotell! 4+stjärnigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0