och så var det mars

helgen i sin helhet var bra! fredag och lördag har jag redan berättat om.
igår var det först mest bara en slappardag, med lite försök att orka städa lägenheten... men det gick inte så bra! :/
eftermiddagen/kvällen spenderades hemma hos min bror som igår (1 mars!) fyllde 26 bast... jag tror jag skrev att han fyllde 25 i tidigare inlägg? hursomhelst, 26 blev han. självklart blev han glad för mitt och krilles megastora paket.
det var en tavla från IKEA. det är en bild tagen i amsterdam på en kanal med en liten bro över. på bron står en cykel. hela bilden är svartvit, förrutom cykeln som är röd. den är verkligen skitsnygg! jag har velat ha den tavlan själv jättelänge! men det känns så tråkigt att köpa en så stor tavla till en lägenhet där vi inte vill bo kvar speciellt länge till.
igår grinade jag till och med över att jag så mycket vill flytta ifrån vår lägenhet.... kanske lite mesig, men jag trivs verkligen inte! lägenheten är för liten. jag vill ha minst ett rum till och ett ordentligt kök!
menmen, det är väl bara att hålla ut...

min helg har somsagt vart bra i det stora hela! inte mycket att klaga på... hur har eran helg vart?
jaja, nu ska jag börja jobba här. vi hörs av lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0