tjejlistan 2oo9

Har du ett par blåa string? - tror det ligger ett par i någon låda
Vem var den senaste du pussade? - min sambo
Trivs du med det ? - ja ohja
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - oj, några stycken?
Gillar du nån nu ? - jaaa
Vad gjorde du inatt ? - jag sov & åt choklad
Och i förrgår natt ? - sov jag hos maggie och kramades på henne
Vad gör du innan du ska sova ? - kissar, pussas och låser dörren
Kan du prata med din mamma om allt ? - för det mesta
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - ja, det tror jag
Har du varit gravid ? - nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - helt klart! han har dock redan gjort det första gången ;)
Choklad eller glass ? - beror på
Push-up eller T-shirtbh ? -  push up
Stövlar eller gymnastikskor ? - det är inga tjejskor, det är vanliga gymnastikskor!
Kjol/klänning eller jeans ? - klänning!
Hemstad/ort : göteborg
hårfärg - just nu brunhårig, men min naturliga hårfärg är blond


Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - jaaa
2. Tror du på kärlek? -  yes
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? - för att det inte funkade med avståndet (distansförhållande)
4 . Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - japp 
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? - jag tror det, tyvärr.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - njae
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - njae
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - beror nog på kanske...
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - haha, det vet jag inte, då hade den ju inte vart hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- nej


Tio saker: This or That

1. Kärlek eller pengar ? - kärlek
2. Vin eller öl ? - vin
3. Dag eller natt ? - dag
4. One night stand eller förhållande ? - förhållande
5. Tv eller internet ? - internet
6. Pepsi eller cola ? - pepsi MAX
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - beror helt på
8. Färgfoto eller svartvita ? - svartvit
9. Telefonkontakt eller face to face ? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? - bilddagboken


 "Har du nånsin"

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? - japp
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig ? - yes, tyvärr
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - ja
4. Har du hoppat bungy jump ? - nääe
5. Har du nånsin gjort slut ? - ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - haha nej, men man skulle kunna tro det....
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? - ja
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - nej, jag var på väg en gång - men valde bingolotto med mormor istället
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - ja


10 snabba

1. Saknar du någon just nu ? - det gör jag, krille & rolf!
2. Är du glad ? - ganska
3. Är du fundersam ? - ganska
4. Är du uttråkad ? - jag sitter på jobbet & gör denna? eeh, ja?
5. Är du tysk ? - HAHA, va?
7. Är du italienare ? - nej?
8. Är du fransk ? - nej nej nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - japp
10. Gillar du någon just nu ? - japp

Kommentarer
Postat av: Annen

Oh, en ny lista, vad kul! Den kopierar jag gärna :)

2009-03-17 @ 09:36:07
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0