ingenstans blir man så fin, som hos frisören!

åhå, jag gjorde ett besök hos min frissa imorse! anita :) världens mysigaste frisör. och håret blev rött! så sjukt snyggt. har kallats lilla körsbäret av både krille och några jobbarkompisar! haha.

efter besöket hos henne träffade jag jossan!!! hon kom hem från london tidigt imorse, och självklart kan jag inte hålla mig ifrån att träffa henne. så det blev två mysiga timmar med massa snack och flera koppar kaffe. riktigt gött och mysigt att ha dig hemma! :)
vi diskuterade faktiskt att ta en vecka till mallorca i sommar igen - jag hoppas verkligen vi kan göra det i juli! det vore så gött!


men nu jobbar jag kvällen - fram till 22:15. känns lite surt... men men, jag ska inte gnälla. i övrigt är detta en ganska slapp vecka på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Jojo

MEN ÅH. Vad sugen jag blev på att se Grisen i Säcken nu!!!!! "ingenstans blir man så fin - som hos frisören" <3

2009-05-29 @ 09:57:28
URL: http://pangboomkrash.blogg.se/
Postat av: sabrina

GE OSS BILDER

2009-05-31 @ 06:26:55
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0