Äsch på dig, skrälle!

Jag vet inte hur många gånger vi fått ringa HP senaste året. Jag har haft min dator i ca 1½ år, och det är ständigt problem! För ett tag sen mätte vi upp att processorn var ca 97 grader varm. LITE för varmt i en laptop?! Det har till och med blivit brännmärken i bordet efter datorn...
Och inte nog med det. Igår stendog hela datorn. Helt plötsligt gick den inte att ladda. Förmodligen har den blivit överhettad och orkar inte mer. Den känner inte ens av att jag sätter i laddaren (och ja, laddaren fungerar...)
Min laptop har varit inne på lagning 2 gånger, och jag tror dem har bytt allt i den. Nu vill jag ta mig fan ha en helt ny dator! Min pappa betalar dyra pengar för extra garanti och försäkring på skiten. Och då SKA det fungera, gör det inte det så är väl det minsta man kan kräva att HP är lite hjälpsamma?!
Synd bara att dem antagligen kommer ta in datorn, formatera den, och så försvinner alla mina bilder som jag inte hunnit lägga in på skiva...
Hejdå sommaren 2009.


Kommentarer
Postat av: Morsing

usch vad sånt är tråkigt :(

2009-09-01 @ 10:51:28
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Ida

jobbigt när de blir så :/

2009-09-01 @ 14:56:59
URL: http://layide.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det går att ta ut hårddisken och spara bilderna, inte svårt om man gillar hårdvara :-)

2009-09-07 @ 16:49:11
Postat av: malinnn

samma här min pajjar hela tiden, fast jag har en dell.

2009-09-11 @ 15:56:51
URL: http://malinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0