slapplördag

det är ingen idé att jag ursäktar att jag inte bloggat på länge... för då skulle jag behöva ursäkta mig varje gång jag skriver ett inlägg.
i och med att vi på jobbet fått "surf-förbud" så är det helstopp på allt surfande. så, ingen facebook, ingen msn och framför allt inget bloggande på arbetstid.


men jag har haft en underbar tid senaste perioden! joss har vart hemma ifrån england i 10 dagar. det var mycket festande, shoppande och mysande!
jag hoppas jag kan få upp lite bilder. dock tog jag nästan inga bilder själv, så jag får vänta tills joss får upp lite bilder som jag kan sno! ^^
men det var blandannat kräftskiva, utekvällar på krogen och så ullaredsresan som dokumenterades med kamera.



nu är det lördagskväll - och denna helgen kommer verkligen bli en slapp! som idag. kan inte minnas sist jag tog en riktig sovmorgon och inte gjorde någonting på en hel dag! men idag blev det sanning! och imorgon kommer bli lika soft. härligt!

Kommentarer
Postat av: Morsing

Jo, hemmakvällar för sig själv kan absolut vara mysiga. Fast nu är jag ju nere i Lund hos ett par trevliga människor, som dock inte har någon tv så att man inte kan se på tv eller film, och på datorn har de heller inga spännande filmer eller serier som jag har på min egen hemma. Så hemma hade jag kunnat kila till affären och köpa lite onyttigheter och sedan kollat på något bra. Nu blev det till att ligga på soffan jag sover på och läsa Karin Alvtegen istället, som förvisso är jättebra, men det finns nog ingen som skriver så deprimerande!

2009-09-20 @ 11:32:01
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0