ny bloggdesign!

woho, min svägerska och vän caroline-rullgardin har fixat mig en ny bloggdesign! min var ju typ 2 år... haha! dock har jag kommit på lite små detaljer jag vill ändra på. tex detta sjukt fula typsnitt? ser ut om att jag skriver med skrivmaskin förfan! haha :D
men jag ska fila på lite små idéer, och så får vi se när det blir gjort. men jag är iallafall väldigt glad att denna underbara kvinna hjälper mig! lite färg behövde jag!


och på tal om caroline, henne har jag nyss kört till skolan. igår kväll hade hon, jag och min svärmor filmkväll hemma hos dem :) så passade jag på att sova där - och nu imorse körde jag carro till skolan i kungsbacka.
men nu är jag hemma igen, och är LEDIG. så sjukt skönt! är nästan ledig en hel vecka!

på torsdag åker vi till branäs för att åka skidor! eller, jag vet inte hur mycket skidor jag kommer att åka.
men jag har efter flera dagars intensivt letande hittat både skidställ, mössor, pälsstövlar och allt annat som hör fjällen till. nu får det bära eller brista!



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fin din nya bloggdesign blev, den andra var också jätte fin men det är alltid roligt att förnya sig! Din kompis är inte intresserad av att hjälpa mig men min blogg? Vad skulle hon ta för det?



Ha det så kul i Branäs! Kram Malin

2010-01-20 @ 22:45:57
URL: http://torneland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin din nya bloggdesign blev, den andra var också jätte fin men det är alltid roligt att förnya sig! Din kompis är inte intresserad av att hjälpa mig men min blogg? Vad skulle hon ta för det?



Ha det så kul i Branäs! Kram Malin

2010-01-20 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0