ge mig ett nytt sovrum, tack!

nog för att jag har en nyrenoverad lägenhet med stora fönster, nya golv och helkaklat badrum med tvättmaskin och torktumlare. och jag har en stor lägenhet! en etta på ca 50 kvadrat är stort!
men jag är så sjukt sugen på att få inreda ett riktigt sovrum. jag är trött på att ha "sovdel" i vardagsrummet.
jag vill ha en trea, med ett sovrum och ett kontor!
var hemma hos jhonny igår. han hade en underbart mysig lägenhet i majorna. DÄR vill jag också bo. själva lägenheten var säkert 10 kvadrat mindre än min. men den var så mysig! ett fint sovrum, ett litet kök, ett mysigt vardagsrum och ja. såntdär fint gammalt trägolv!


satt just och drömde mig bort om att få inreda ett sovrum. så såg jag h&m-reklamen. KOLLA DESSA UNDERBARA INREDNINGAR! jag dör lite innombords....








Kommentarer
Postat av: Jhonny S

Visst är min lägenhet mysig ;D haha en chick-magnet ;)

wow skicka sovrum du visar upp. skulle få panik om jag hade ett sådant haha:P

2010-03-23 @ 22:57:30
URL: http://amarvelousworld.blogg.se/
Postat av: Yoggi

hade du inte lagt så mkt pengar på skit väskor ,kamera, och annan dynga som du skriver om här så kunde du kanske köpa en lgh som du vill ha?

2010-04-04 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0