saturday

lördagsmorgon på jobbet - kaos. det står hur mycket människor som helst i kö.... vad händer?
att spendera helgen här på jobbet är väl inte det roligaste som finns kanske. men vad gör man inte för lite extra cash...

för övrigt går min diet sådär. jag tycker jag började väldigt starkt, men nu har jag ätit mat två dagar i rad... nästa vecka får jag nog vara lite hårdare mot mig själv, och verkligen inte tillåta NÅGOT att äta måndag-fredag. helgerna får bli lite undantag.



väldigt kallt ute, huh? fick skrapa rutorna på bilen nu imorse när jag åkte till jobbet... måste nog hämta mina vinterjackor hos mamma någon dag. och kanske köpa ett par till skor? hehe. (nej, det får räcka nu!) har förresten skickat ner mormor med mina trasiga skor som jag skrev om ett par inlägg ner. dem lagade sulan direkt, och sedan fick jag tillbaka lite pengar och ett par extra sulor att lägga i när det blir kallt. ibland är det bra att ha en kräsen mormor!



xx

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Tack så mycket! :-)

Det får du gärna göra :-)

2010-10-17 @ 15:15:39
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

men usch, har ni klagat på dem då?

2010-10-17 @ 20:18:42
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0