my life is brilliant, my love is pure

senaste veckorna i mitt liv har faktiskt inte varit alls roliga - trots att man kan tro det. jag borde kanske vara glad för att vi flyttat till en så fin lägenhet och fått det så bra. och visst är jag glad för det, verkligen.
men sista veckorna har varit lite konstiga.
det tog väldigt hårt på mig när min bästa vän joss flyttade tillbaka till england - jag visste att hon skulle flytta, men allt gick så fort. jag vet också att hon ville detta mest av allt, och hon kan ju inte stanna i denna lilla håla för min skull. självklart är jag glad för hennes skull, och önskar henne inget annat än all lycka. trots att det tog hårt på mig.
men jag kommer aldrig låta mig själv förlora denna vän, för gör jag det - då finns det inte mycket kvar att hänga i granen i min själ.

sen har det varit mycket på jobbet. vi har fått en hel del nya uppgifter, det har varit otroligt mycket stress samt vissa personer som går mig på nerverna och vissa som inte riktigt kan få mig att tänka klart.
men nu har jag ledigt rätt många dagar, och ska verkligen försöka koppla bort allt det där.
idag var det sjukt skönt väder, så jag och min vän caroline tog en fika på cederlûfs uteservering, packade upp lite småsaker från flyttkartonger i min lägenhet, och sen åkte vi till triumfglass med jhonny och tog en megaglass i värmen! minst 20 grader i solen när vi satt där mot väggen. GLASSIGT!

imorgon ska jag åka till vänersborg/trollhättan för att träffa sanna. sedan ska vi göra det ALLA flickor drömmer om. prova brudklänningar! sanna och markus ska gifta sig i sommar, så nu är det hög tid att prova och bestämma sig för brudklänning. jag känner mig jätteglad och hedrad att jag ska få hjälpa sanna med detta. jag är säker på att hon kommer att se ut som en prinsessa!
xx

Kommentarer
Postat av: emilia

när du får du träffa din vän nästa gång?

2011-04-19 @ 10:26:33
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Jos

aw, babe. det du skriver betyder så jävla mycket, du är verkligen bäst i världen. snart får du komma över så vi kan hänga i landan :) älskar dig <3

2011-04-19 @ 17:58:38
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0