keep on walking

alla är så glada över att det är fredag idag. alla förrutom jag.... jobbar kvällen idag, och sedan jobbar jag långhelg. vilket betyder att jag är på jobbet från morgon till kväll, hinner åka hem för att sova, KANSKE äta.
riktigt trist, det är ju på helgerna alla andra hittar på roliga saker! men jag får väl tänka på pengarna, i guess.


om ett par veckor fyller min fina thindrabus 4 år. stora tjejen nu! vad ska man hitta på att köpa till en fyraåring?
hon ska visserligen börja på ridskola, men jag vet ju också att hon redan har en massa ridkläder och grejer för detta. och kläder fick hon av mig i julklapp. alla små barn vill ju ha hårda paket?
visserligen fick hon en hello kitty kaffemaskin av mig också, haha, så jävla söt!
har någon ett bra förslag?

fick precis ett sms från DHL. mitt paket från ljuvali har kommit! woho, får se när jag hinner hämta det bara...



fina thindrabus med hello kitty pälsjacka hon fått av oss i julklapp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0