babyboom

en vän till mig fick nyss barn, en dotter som skulle heta Iris. hon var gravid samtidigt som en annan vän till henne var det, i typ samma månad och allt.
och så händer det som inte får hända. vänninan till min vän (rörigt?) fick barn två veckor tidigare, och gissa vad hon säger att hon ska heta? iris!
man får inte göra så, inte OK! skulle någon av mina närmre vänner eller familj ta ett namn som jag pratat om länge skulle jag bli skitledsen. nu kan ju inte riktiga iri heta iris pga detta.
sååå, friends. akta er för att ta elvira, rosanna eller olle som namn till era barn! paxat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bestämmer väl för fan inte vad föräldrana döper sin barn till, du måste skojja med oss eller?

2011-03-02 @ 17:03:58
Postat av: sanna

Haha Lisa då, har varit med om samma sak. Låg inne på förlossningen för att stoppa upp Thindra och pratade då med paret bervid som är kusin med mina kusiner, de hade inga namn och jag som hade kollat visste ju att jag skulle få en Thindra 4månader senare träffas vi och deras heter också Tindra,, Sånt gör mig sjukt iriterad

2011-03-06 @ 19:44:09
URL: http://tmms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0