Dag 25 – En första

en första vadå? konstig rubrik...
jag kan berätta om min första RIKTIGA fylla.
det var första året på gymnasiet. innan dess hade jag bara druckit ganska begränsat och aldrig riktigt varit full. bara lite berusad...
hur som! detta var efter ett par månader med min underbara musikklass på gymnasiet. sofia, eller fiffo som hon kallas, bjöd ut hela klassen till sin sommarstuga på tjörn.
jag hade fått min bror att köpa xcider och starkcider till mig. det var en jättetrevlig fest! vi körde ölspelet, dansade bugg och sprang ner till rönnäng-pizzeria barfota och köpte cigg.
det förekom även nattbad i havet, något som jag avstod, som tur var!
detta var min riktiga fylla, och den var faktiskt riktigt bra! jag blev aldrig illamående, utan jag var bara sådär gött full och snackade med alla och skrattade åt allt.
what a night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0