helgen bestod av träning & shopping...

denhär helgen har jag tränat både lördag och söndag. hurtigt! MEN jag har shoppat sjukligt mycket, båda dagarna.
jag började faktiskt shoppa redan i slutet på förra veckan....
och då är jag ändå inte klar! jag måste köpa en ny plånbok, min rosa dina plånbok ifrån grekland är helt utsliten. dessutom ska jag och krille lämna in våra förlovningsringar för lite makeover snart...
lite av helgen reaklipp:


  • på the body shops rea hittade jag blandannat dushcreme med satsuma, lite nytt smink, en parfym samt en ny necessär.
  • på gina tricot köpte jag 2 klänningar och 3(!) koftor
  • på joy köpe jag två nya tunikor
  • på stadium köpte jag ett par nya gymskor eftersom jag köpt ett årskort på sportlife!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0