sol i sinne, brun inne.

tillbaka på jobbet igen. har legat hemma med feber och halsont i några dagar, men nu är jag feberfri och får äran att spendera helgen på kontoret! sjukt segt med tanke på det fina och varma vädret. dessa dagar ska man ju bara ligga vid havet, eller möjligvis på altanen. allt annat vore nog bättre än att sitta här. just nu känns det så i alla fall...

så himla skönt med denna värme. hela veckan har det känts som att man varit utomlands. 28 grader i skuggan i göteborg är ganska ovanligt. jag hoppas värmen håller i sig några veckor till, trots att min semester är slut.
när var det förresten som the ark skulle spela på liseberg? detta går ju inte att missa. sista spelningen med dem FOREVER. vem vill gå med mig?

Kommentarer
Postat av: Lilladockan

gillar inte dem så mycket, annars hade jag gärna gått med dig. men till veckan bokar vi lite biljetter right? maybe rhcp men definitivt weeping? :) skönt att höra att du mår bättre babe!

2011-07-31 @ 12:53:54
URL: http://denlilladockan.blogg.se/
Postat av: cecilia

Ja, dom är riktigt fina och väldigt bra verkar dom vara också :D

Vi har köpt hus i Norrland, här är det ganska bra huspriser speciellt där jag bor, ett litet samhälle på ca 3000 personer :) Det förstår jag, hus där är ju svindyrt :/

Hyresvärden är knäpp och det är så gamla grejer i lägenheten som knappt funkar som spis, ugn, tvättmaskin osv :/ så tråkigt då det inte hålls efter :/

Fin blogg du har förresten :)

2011-07-31 @ 19:56:34
URL: http://cecilias.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0