allt du är

För det har liksom börjat svida, det dansar, snurrar runt.
Och jag vet inte riktigt vad det är.
Kanske är det som det brukar att jag bara pratar strunt
men jag börjar nästan tro att jag är kär.
Och jag vet att det är helt ur fas med allt vi bestämt
om oberoende och distans.
Jag kanske fuckar upp allt nu, det gör jag ju nästan jämt
men tror du inte att vi har en chans


Jag älskar när du kommer och vi försover oss med flit.
Jag älskar att din hud är så onaturligt vit.
Och jag älskar varje gång du tvingat med mig ut på stan,
och varje misslyckat försök du gjort att bli vegetarian.
Och ditt eviga tjat om hur kul det är med rave.
Och jag älskar när vi leker PJ Harvey och Nick Cave.
Att du alltid ska stampa i varenda vattenpöl
och att du fyllnar till rejält på bara fyra mellanöl.
Jag älskar dina omöjliga lysande idéer,
att du gråter när vi bakisglor på Disney-matinéer.
Jag älskar till och med din göteborgska dialekt.
Jag fattar väl att det hade vart perfekt
så kan du fatta hur puckat det känns att säga nej,
att bara älska allt du är men inte dig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh han spelade i Vetlanda i helgen, självklart så jobbade jag så jag kunde inte åka dit =(



Hoppas allt är bra med er. Kram!

2012-04-24 @ 12:23:55
URL: http://englatankar.blogg.se/
Postat av: kawaiidoll.se- japanskt mode på nätet

Just nu pågår en bloggtävling på Kawaiidoll.se där du kan vinna valfritt sött och unikt plagg ur vårt sortiment!

Gör så här för att vara med och tävla:



1. Titta in på Kawaiidoll.se och välj ut ditt favoritplagg du vill vinna.



2. Skriv om plagget på din egen blogg och motivera varför just du ska vinna tävlingen. Länka till kawaiidoll.se i samma inlägg.



3. Glöm inte att tala om för oss att du är med och tävlar. Maila oss på [email protected], alternativt kommentera vår blogg: kawaiidoll.webblogg.se och länka till det inlägg där du skrev om oss.



Tävlingen avslutas den första maj!



STORT LYCKA TILL OCH MÅ BÄSTE BLOGGARE VINNA!



(Gå även in på vår facebooksida för kawaiidoll.se och gilla oss. När vi kommer upp i 50 gilla-markeringar sätter vi igång ännu en rolig tävling där du kan testa din lycka igen!)



2012-04-30 @ 11:55:24
URL: http://www.kawaiidoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0