min kille!

dag 7 på bara shakes. det känns i hela kroppen! i går kväll var värst. lördagkväll framför melodifestivalen och jag fick inte äta någonting. försökte lyxa till det med lite te. det var riktigt tufft! men jag har klarat det och jag tänker inte fuska.
i fredags var vi och hälsade på valpen. våran lilla alfons :) svärmor marie var med. såååå fin han är!
nej, nu är det dags att dra till jobbet. ska faktiskt jobba alla dagar fram till operationen. visst att det blir många dagar på rad - men då har jag något att tänka på hela tiden och glömmer bort hungern.

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh herre min gud vilken underbart söt hund!

2012-02-05 @ 20:44:03
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0