nu börjar livet

nu är det knappt tre veckor kvar och jag har lite smått påbörjat min diet. idag har jag tex. bara ätit en macka till frukost samt en stor kopp chaite.
till lunch, middag och kvällsmat har det blivit naturdiet shakes. dom är faktiskt riktigt goda. jordgubb är bäst! smakar ungefär som milkshaken på mcdonalds, fast lite tunnare.

i nästa vecka börjar den riktigt tuffa kampen. då är det INGEN mat, utan enbart flytande föda i 14 dagar. det kommer bli tufft. men det är en relativt kort period och jag gör det bara för min egen skull, och inte för någon annans.
dessutom är inte det viktiga att gå ner i vikt nu dagarna innan operation utan det viktiga är att tömma levern på allt fett, och att krympa levern så mycket det bara går. detta är för att operationen ska bli så enkel som möjlig för kirurgerna.





nu börjar mitt nya liv!



xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0