voff!

en bekant skickade en kommentar i förra inlägget med en länk till jordbruksverkets hemsida, "så sköter du din hund" jag vet inte om någon missuppfattade när jag skrev att jag lämnade min valp på dagarna. han är alltså hemma korta stunder själv, ungefär en halvtimma per dag. resten av tiden är min sambo hemma, eller så är hunden hos min mamma. det är inte så att jag går till jobbet och låter honom vara själv hela eftermiddagarna. bara så att det inte missuppfattas! jag är väldigt noga med att han ska ha det bäst på alla sätt och vis.

jag och min fina kille <3



Kommentarer
Postat av: Lina

Jösses! Finns det nått sötare än hundvalpar? :D

2012-04-25 @ 09:01:20
URL: http://linainstagram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0