gamla krukor

var hemma hos min mamma häromdagen och hjälpte henne att rensa i källaren. i nästa vecka kommer stadsmissionen hem till både mig och mamma eftersom vi har både möbler, kläder och annat som vi behöver bli av med och som någon annan kanske har nytta av.
när vi stod när och letade hittade jag tre fina gamla krukor. dom var från början av 80-talet och mamma hade köpt dom när hon och pappa flyttade ihop och fick min storebror samma år. 
mamma tänkte alltså slänga dom, men jag tyckte att dom var fantastiska så jag tog hem dom!
sjukt snyggt att prislapparna sitter kvar på undersidan. hela 19,75 riksdaler på mique. och mique är ju ganska fancy!

nu är bara frågan vad jag ska köpa för blommor att ha i? helst något som är odödbart... förslag?


 

 

 

xx


Kommentarer
Postat av: Lisa 1

Aah, du måste ju matcha 80-talet och ha en hemtrevnad! Eller tre. Eller är det bara jag som associerar fel? ....

2012-05-04 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0